Fresca


Impreuna cu echipa Panselinos, in vara anului 2009, am lucrat pe un santier de pictura bisericeasca in judetul Buzau. A fost primul meu contact cu acest stil de pictura, dar m-a cucerit foarte repede. Sarcina mea era sa ma ocup de vesminte si decoruri (inclusiv fond, aureole, teren, elemente decorative). Iata ce mi-a iesit:

2 gânduri despre &8222;Fresca&8221;

  1. Foarte frumos, felicitari, fac si eu parte din domeniu incepatoare, si sincer chiar lucrezi foarte frumos….felicitari inca o data

Lasă un răspuns

